TELECINCO (AMV)

M'he vist amb la obligació moral d'esciure aquí al blog perquè mentre dinava he posat les noticies del migdia de Telecinco i m'he quedat esperverada, indignada, em bullia la sang mentre deien dos noticies:

1: Avui es el dei mundial del medi ambient, i han fet un reportatge sobre el reciclatge, k es veu k ha baixat molt i que no està tenint la repercusió esperada, diuen que és perquè hi ha crisis i llavors la gent consumeix menys i per tant genera menys residus, però ho enfocaven des d'un punt de vist de pena total! com dient: mira que és dolenta la crisis i ens afecta tant que no generem ni residus! en fi....

2: un altre reportatge sobre anar amb bicicleta, que diuen que es molt ecològic però que aquest any han mort nose quantes persones per anar en bicileta, i han posat la por a la gent perquè a qui enfocaven deia: es muy peligroso, nose que.... i han posat un exemple de una alemanya que va morir fa molt temps (que jo ho vaig veure en el seu dia) i ho han posat com si hagués passat avui...

Com poden redireccionar la veritat d'aquesta manera? perquè no parlen de les coses positives de la ecologia?

perquè han parlat de que greenpeace ha fet una actuació contra una central nuclear a galicia i han dit que sempre fan les mateixes tonteries i a més que ja està pactat que la central tanqui al 2003....

Comentarios

Entradas populares de este blog

Que inventen ellos - (Marcos González López)

Article de sostenible.cat (ja prieto)